Re: gnome-system-tools - zadost o pomoc

Ok
neprelozene veci jsem vzal z Rosetty. Jednu jsem upravil a jednu pouzil,
jak byla, ostatni nechavam fuzzy, protoze nektere preklady asi nejsou
moc dobre (nelibi se mi ty "Aktualizovace" a "objevovani se" :)).

Aktualizovany preklad je na [0] (hotovo 93%), kopii teto zpravy posilam
do konference.

btw: da se v Rosette vyhledavat v aktualim .po nebo alespon zobrazit vic
nez 10 retezcu na stranku a nebo, nejlepe, .po stahnout? Hledani je dost
desny.

[0]
http://kdyne.net/temp_drom/gnome-locales/gnome-system-tools.HEAD.cs.po

Art.Gnome.org team - http://art.gnome.org