=?UTF-8?Q?Re:_Fw:_[Bug_517758]_New:_Te=C4=8Dky_v_p=C5=99ekladech?=

2008/2/21, Miroslav Kure <kurem upcase inf upol cz>:
> Preklady samotne jsem nezkoumal, ale neni to jenom znak pro
>  nezlomitelnou mezeru, ktery je v nekterych fontech zobrazen prave
>  malou teckou?

To neznám, ale tečky se do překladů dostávaly z Rosetty kopírováním
textu (dokud to neopravili) a dle Petra taky chybou v gtranslatoru.
Pokud by šlo jen o font, pak se daný znak zobrazuje jako tečka
zobrazuje ve všech fontech, které jsem zatím viděl. Nemyslím, že by to
byl ten případ.
Teď to zrovna nemohu ověřit, ale KCharSelect mi tu ukazuje, že daný
znak "·" má unicode označení 00B7, takže si na to můžete zkusit
grepnout dané soubory a jsem si jist, že to tam bude. Grepu je jedno,
jak to font zobrazuje.