Re: locale

folder/directory je podle mne jasné - folder je složka, directory je
adresář. Pokud z toho chcete mít jeden pojem, tak ať nejdřív jeden
pojem používají v angličtině :o)

volume - hlasitost (v kontextu)

locale - je otázka, v jakém kontextu je to použito. Pokud myslíte
locale jako hodnotu proměnné $LOCALE v bashi (cs_CZ.UTF8 apod), tak
asi slovo lokalizace je na místě, nicméně do nějaké položky v nabídce
či nastavení bych "lokalizace" nedával, třeba bych uvažoval o slově
jako "jazyk", pokud by to bylo v kontextu správně - na klíčových
místech by měl být překlad co nejsrozumitelnější.

Mé 2 centy.

M.