Re: Preklad gnome-terminal, epiphany*, gnome-nettool*, gnome-vfs, gtkhtml

Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Sun, 10 Feb 2008 23:20:34 +0100:

> [0] Dodelal jsem tri chybejici retezce v prekladu gnome-terminal a
> poopravil nekompletni tri.
>
> [1] Udelal jsem kus prekladu Epiphany, ale nektery retezce nevim, jak
> prelozit, to budu muset dohledat kontext, zatim tedy neni hotovo.
>
> [2] V gnome-nettool ted chybi jeden retezec prelozit a jeden ekompletni,
> musim dohledat kontext, az bude cas.
>
> [3] V gnome-vfs chybela asi jenom jedna hlaska, FUSE Volume, coz jsem
> prelozil jako Svazek FUSE (obvykle v prekladu bylo Svazek <neco>, tak
> jsem to zachoval i pro FUSE, i kdyz nevim, jestli neni vhodnejsi FUSE
> [...]

Vhodnejsi je urcite "Svazek FUSE", nesklonny privlastek ("FUSE") by nemel
byt preponovany, tj. umisteny pred "svazek". Napsal jsem to i na
<http://live.gnome.org/Czech/JakPrekladat>, protoze se jedna zvlaste v
technickych ci marketingovych textech o velmi rozsirenou chybu.

> [4] Dodelal jsem a upravil, co bylo potreba v gtkhtml.

Za vsechny vase preklady diky, krome Epiphany (tech retezcu je opravdu
hodne) jsem je ulozil do SVN.

Petr Kovar