=?UTF-8?Q?Re:_Budoucnost_p=C5=99ekladatelsk=C3=A9ho_t=C3=BDmu?=

12.2.08, Pavel Šefránek <ps pjoul cz>:
> Jako "svého" kandidáta bych rád navrhl Petr Kováře a shrnu své důvody
> proč:
>
> 1) má svn přístup
> 2) aktivně se věnuje dění v týmu (ať už v konferenci, nebo překládání)
> 3) je to profesionál a jde mu o kvalitu především
> 4) současný stav mu není lhostejný
>
> Chci, abyste se k mému návrhu vyjádřili. Zda jste pro Petra, zda jste
> proti, zda máte svého kandidáta a nebo byste postupovali úplně jinak.
> Každopádně vás žádám o řešení současné situace.

Vzhledem k tomu, že jsem zde přihlášen dva týdny, nevím nakolik se
hodí, abych tu dával nějaké své názory. Ovšem Petr na mě působí dojmem
člověka, který by dělal koordinátora opravdu svědomitě. Zásadní otázka
ovšem je, zda bude chtít. To by měl být asi první dotaz :)