Re: [gnome-cat] Dubte sobre fer servir diferents «locale» al Gnome

Hola Carlos,

tot això queda codificat en diferents variables d'entorn del tipus LOCALE.
Per exemple, jo tinc:

> [22:25:45][toniher toniher-laptop | ~]$ locale
> [...]

el que cal és llavors modificar aquestes variables per individual.
No sé si hi ha cap eina gràfica... sinó cal modificar fitxers.
La forma més grollera que he vist és afegir-hi un script que doni
aquestes variables a /etc/X11/Xsession.d, o als programes d'inici de
sessió del GNOME.
Però, si més no a Ubuntu, sembla haver-hi fitxers que podrien ser
candidats per a afegir-ho:
/etc/default/locale o /etc/environment
No ho sé... si ho proves, ja ens ho diràs com ha anat.

Salut!

En/na Carlos Fenollosa ha escrit:

- --
* Toni Hermoso Pulido