[gnome-cat] Dubte sobre fer servir diferents «locale» al Gnome

Bones a tots!

Fa molt que la llista està una mica morta, a veure si amb un dubte la reanimem una mica ;)

Ara mateix tinc el Gnome en castellà i català (depenent del PC), i en un d'ells s'hi connecten estudiants Erasmus, que el volen en anglès. Puc posar-lo tot en anglès sense problemes amb el "language-selector", però vull ser una mica més selectiu, i no sé com fer-ho.

La qüestió és que vull que tots els missatges, menús, programes, etc, estiguin en anglès, però que la moneda segueixi éssent l'euro (es-ES o ca-ES), els dies de la setmana comencin en dilluns, el format de data sigui DD/MM/AA, etc. És a dir, missatges en anglès però informació de "locales" en "espanyol".

Algú sap com puc fer-ho? He provat de tocar el fitxer «~/.i18n», però vaig donant pals de cec.

Merci,
Carles

--
Greetings from Carlos Fenollosa