Re: [gnome-cat] Material GUADEC

Hola a tots,

Perdoneu per no haver respost fins ara. He estat de vacances i distret
amb altres coses i he deixat la resposta del fil fins ara.
Com vam comentar amb en Quim i diria que amb més gent, es va pensar que
el material que no s'havia donat als altres grups es dedicaria per a
allò que es trobés convenient per a potenciar una comunitat de GNOME en
català. Òbviament que és una comunitat naixent i la llista gnome-cat és
la que ha de decidir el futur d'ella mateixa.
Com he dit, només desitjaria que es pugui garantir que hi hagi material
per a poder satisfer el que mai es pogués decidir en un futur en el
sentit abans esmentat (decidit en la llista gnome-cat). Entenc que la
resposta d'en Ramon va en aquest sentit, oi?

Però sobretot, pel que fa als companys d'altres països... no
resoldre-ho, ho lamentaria especialment. Per això, us he enviat el
missatge del company turc, perquè veieu a què em refereixo. Crec que és
important que com a grup català donem bona imatge.

Si apart del que he comentat, Caliu en fa altres usos i en treu un
profit propi en actes de difusió del programari lliure, personalment no
hi veig cap problema...

No tinc res més a dir al respecte. Aquí sóc pel que calgui.

Salut!

En/na Ramon Navarro Bosch ha escrit:

- --
* Toni Hermoso Pulido