Re: [gnome-cat] Material GUADEC

Perdoneu per la falta de resposta per part meva però estic de viatge per
europa, a veure si aclaro tot això en un correu.

Al final de la Guadec, davant la pregunta de que fer del material de la
Guadec vaig oferir que s'enviés a BCN via la mateixa UPC ja que ens
permetria tenir el material en un lloc de fàcil accés ( BCN ) i en
Sebastià Vila ( de la CPL ) hi estava d'acord. Un cop el pas de que fem
momentaniament dels paquets, vam comentar d'entregar-los als grups
locals. Com que no hi ha un grup "insigna" de moment en gnome i no hi ha
cap associació ( que jo conegui ) que representi aquest grup ( si hi és
excuseu-me per no haver fet les coses prou ben fetes ) vaig decidir dir
a caliu ( associació amb molts anys dins el programari lliure català i
amb membres dins la CPL ) si se'n podia encarregar. Aquest fet el vaig
decidir sense anims de no deixar-me ningú. Si més no, pensava que seria
una bona idea fàcil d'executar i amb opcions en el futur que si algun
grup que sorgís i/o gent individual que necessités algun del material de
la guadec tingués un lloc on anar a trucar sense ser una persona en
particular.

Be feta la meva explicació només em queda dir que espero que aquest
embolic s'acabi ja per que ja fa massa que dura.

Ramon