Re: [Gimp-developer] Libmypaint-gegl.so

Am 13.10.2015 um 09:01 schrieb Hans Petter Birkeland:
I solved it. The question seems rather unnecessary now, but it got my brain going. Funny how I often seem to relax once I have asked a question, and then I suddenly find a solution. I thought "maybe there is a libmypaint-package in Synaptic". I searched, found it and installed it, and voila! Gimp was up and running again. Thanks!
The joke was on me. For some reasons there was no libmypaint runtime dependency. It have something to do with a library version issue I think.
This should be fixed in the next GIMP version which is building right now.

Nobody is perfect. :-D

Hans Petter

http://hpbirkeland.com

    Just try sudo apt-get update && sudo apt-get upgrade..It should
    work, I hope.
    Sorry for that but you are standing on the edge.O:-)

    Best regards

    Thorsten

-- Lao-Tse sagt: Nichtstun ist besser, als mit viel Mühe nichts zu
    schaffen.
    Und er sagt auch: Ich habe drei Schätze, die ich hüte und hege.
    Der eine ist die Liebe, der zweite ist die Genügsamkeit, der
    dritte ist die Demut.
    Nur der Liebende ist mutig, nur der Genügsame ist großzügig, nur
    der Demütige ist fähig zu herrschen