Re: [Gimp-developer] GIMP plugin registry website

to Nik : Omule e vorba de eticheta aici, proabil ca omul care mentine
situl in timpul liber a fost chiar ocupat - poti sa ridici problemele
si pe alt ton, ei nu mentin situl pe bani si nu au obligatii. Daca e o
greseala asta trebuie inteleasa si tratata cu blandete

it's all about atitude - making a valid point masked by rude words
does not bring the light anyway

talking / writting this way, even your very good remarks will go
unnoticed in the future (therefore no need for a ban...)