Dia at Software Freedom Day

Hi,
my name is Damian Melniczuk and I'm president of AASOC - student
organization which main purpose is to promote FLOSS. We are organizing
celebration of SFD in Wroclaw in Poland. I think, it will be good idea
to promote Dia at this event. So, we are looking for developer or user
who could actively participate at SFD in Wroclaw which will be
celebrated at 3rd October.
Cheers!

Cześć,
nazywam się Damian Melniczuk i jestem prezesem AASOC - organizacji
studenckiej której głównym przeznaczeniem jest promocja
wolnego/otwartego oprogramowania. Organizujemy obchody Dnia Wolności
Oprogramowania we Wrocławiu. Sądzę, że dobrym pomysłem jest promowanie
Dia w czasie tego wydarzenia. Poszukujemy więc programistów lub
użytkowników, którzy mogli by aktywnie uczestniczyć w SFD we Wrocławiu
które będziemy obchodzić 3-go października.
Pozdrawiam!