FELICITATS!!!

Xavi,
Moltes felicitats pel ritme de treball i els exits que està recollint!!! Ara
ja amb novetats al mercat!!! :)

Estaria molt interessat amb la chronopic 3.0, on la puc adquirir
(Biomedic?). Finalment no me'n he sortit amb la chronopic que em vas deixar,
ja que em va seguir donant problemas, i per quesito de feina m'ha estat
imposible visitar-te a la universitat.
Espero poder treballar amb la nova chronopic amb el Windows vista.
Gracies per tot.

Més endavant et comento com porto el tema de la tesi, ja que un dels
paràmetres a controlar és l'evolució de la força i estic valorant com fer-ho
(musclelab o pot ser chronopic per la seva practicitat).

XAVI SCHELLING