Bekijk mijn Netlog profiel

Title: Bekijk mijn Netlog profiel

    Wil je in de toekomst geen uitnodigingen meer ontvangen van je vrienden? Klik hier.

Hugo Coolens
man - 48 jaar
Oost-Vlaanderen

2   vrienden
    Hey!

Ik heb een Netlog profiel aangemaakt met mijn foto's, video's, blog en events en ik wil je toevoegen als vriend zodat je dit kan zien. Eerst moet je je registreren op Netlog!
Daarna kan je ook je eigen profiel aanmaken.

  Neem een kijkje

Groetjes,
Hugo

  Wordt de bovenstaande button niet goed weergegeven?
Klik dan hier, of plak onderstaande link in de adresbalk van je browser.
http://nl.netlog.com/go/mailurl/type=invite_1&mailid=336121405&id=6&url="">

Wil je in de toekomst geen uitnodigingen meer ontvangen van je vrienden? Klik hier.

Netlog NV/SA - E. Braunplein 18. B-9000 Gent. Belgium. .
BE0859635972 - abuse-nl netlog com