Re: [GNOME-TR] =?iso-8859-9?q?=DEablonlar_dizini_hatas=FD?=

Merhaba,
freedesktop listesine mi atalım sorunu? Yoksa Alexander Larrson'un e-posta adresine mi?

15.01.2008 tarihinde Baris Cicek < baris teamforce name tr> yazmış:
Aslinda gnome-turk ile alakasi yok bu cevirinin, ben xdg-user-dirs
cevirisi yaparken ceviri programinda bu sekilde kalmis.

Yanlis hatirlamiyorsam Templates, eskiden "Temp" seklindeydi, onu
Templates diye degistirirken Fuzzy olarak isaretlenecek yerde cevirilmis
olarak isaretlenmis.

Bu durumda, o ceviriyi duzeltip, (Alexander Larrson) author'una
gondermek en dogrusu. Bu durum baska cevirileri de etkiliyor olabilir, o
acidan Temp => Templates gecisini de bildirirken iletirseniz faydali
olabilir.