Re: Re: Ako je to so =?utf-8?B?emHEjWxl?= =?utf-8?B?xYhvdmFuw61tPw==?=

On Thu, Mar 18, 2010 at 02:15:29PM +0100, Peter Mraz wrote:
> Za akých podmienok "čas dozrie". Chcelo by to transparentnejšie podmienky,

Za "čas dozrie" si chcel napísať otáznik namiesto bodky?

> ktorým všetci budú rozumieť.

To sa definuje len veľmi ťažko.

V súčasnosti som veľmi rád, že si kontrolórom, pretože tým veľmi pomáhaš
pri zvyšovaní kvality prekladu a tiež si celkovo platným a dôležitým
členom tímu. Samozrejme, týka sa to aj práce ktorú robíš ako
prekladateľ.

Ďakujem Ti za to.

A dúfam, že vo svojej práci vytrváš aj naďalej. Verím tomu, ba priam som
o tom presvedčený, že raz nadíde čas, keď sa budeš môcť stať aj
začleňovateľom. Pokiaľ ten čas nastane, tak Ti možnosť stať sa
začleňovateľom dokonca ponúknem sám.

Prepáč, ale ten čas ešte nenastal.