Re: Re: Ako je to so =?utf-8?B?emHEjWxl?= =?utf-8?B?xYhvdmFuw61tPw==?=

On Wed, Mar 17, 2010 at 10:54:48AM +0100, Pavol Šimo wrote:
> Ahoj.

> Myslel si tým mňa? Ak nie, tak nič... ;-)
>
> Nuž áno, máš pravdu, so tu už dlho a preložil som toho dosť veľa... A
> dokonca by ma to hádam aj bavilo, to začleňovanie.
> Lenže, ak som to správne pochopil, začleňovateľ je zároveň aj
> kontrolórom. A na to nemám dostatok voľného času.
> Ale som ochotný požiadať o právo začleňovateľa, ak bude koordinátor
> súhlasiť. Marcel?

Paľo, myslím, že tomu rozumieš správne. Najprv sa musíš stať
kontrolórom. Až potom môžeš byť začleňovateľom. Už len preto, že
právomoci sú kumulatívne. A tiež preto, lebo začleňovateľ momentálne
funguje ako finálny kontrolór.

Myslím, že som Ti pred časom ponúkal stať sa kontrolórom a práve to
zlyhalo na nedostatku Tvojho času. Ak by si si ale našiel čas na
kontrolovanie, privítal by som to.

Samozrejme, po čase by si sa mohol stať aj začleňovateľom.