Re: [gnome-nl] Voorstellen Frank Geerlings

Beste Frank,

Welkom bij de groep!
"Vele handen maken licht werk" is een goed motto. We zien je bijdragen
graag tegemoet.
Mocht je ergens hulp bij nodig hebben, laat het vooral weten.

Aan de rest: hebben wij ergens richtlijnen hoe te vertalen voor Gnome?
Denk dan bijv. aan hele werkwoord gebruiken i.p.v. gebiedende wijs.

Groeten,
Justin