[gnome-nl] Voorstellen Frank Geerlings

Dag allemaal,

Een paar dagen geleden ben ik deze lijst bijgetreden, met het idee dat ik misschien behulpzaam kon zijn. Ik heb geen speciale professionele ervaring met vertalen an sich, maar als software-ontwikkelaar kom ik regelmatig in aanraking met websites en andere toepassingen die vertaald zijn en vertaald worden.

Ik heb geen speciale interesse voor een specifiek deelgebied van het project. Het leek mij dat vele handen licht werk maken en ik hoop dat ik een nuttige bijdrage kan leveren.

Met vriendelijke groet,
Frank Geerlings