Re: [gnome-nl] Language-Team in .po-bestanden

Hoi Wouter,

Op 01-12-06 heeft Wouter Bolsterlee<uws+gnome xs4all nl> het volgende
geschreven:
Ik pas sinds kort. Ik overweeg echter me weer uit te schrijven, gezien de
irrelevantie van de meeste discussies voor mijn vertaalwerk binnen Gnome.

Ik hoef je toch niet uit te leggen dat je de irrelevante posts op
basis van onderwerp gewoon kunt negeren? Het belangrijkste is m.i. dat
je op de hooogte bent van wat er aan de andere kant van de schutting
gebeurt.

Freedesktop-modules staan niet in Gnome CVS en vallen niet onder Gnome-NL.
Mijn opmerking gaat over Gnome-modules.

Toch loop je het risico dat mensen belangrijke informatie mislopen.
Een mooi voorbeeld is slab: daar had jij de vertaling van gemaakt,
maar Rinse wist dat niet en wilde hem opnieuw gaan maken voor SUSE.

Daar komt nog bij dat de gnome-nl-list geen vertalersspecifieke lijst
is, maar een algemene mailinglist voor de Nederlandstalige
GNOME-gemeenschap. (Qua traffic kunnen we het wel hebben, maargoed...)

http://vanschouwen.info/