Re: [gnome-nl] Language-Team in .po-bestanden

Op 01-12-06 heeft Wouter Bolsterlee<uws+gnome xs4all nl> het volgende
geschreven:

...terwijl dit volgens mij veel zinniger is:

  "Language-Team: Gnome-NL <gnome-nl-list gnome org>\n"

Ik stel voor dat we vanaf heden deze lijst als contactadres gebruiken; het
algemene "Dutch" team staat los van Gnome-NL. De modules die ik bijwerk zal
ik vanaf heden van het nieuwe adres voorzien.

Niet mee eens. Ten eerste zit iedere vertaler (als het goed is)
sowieso ook op de vertaling-lijst. Ten tweede zijn er genoeg modules
die bijv. onder freedesktop.org vallen die niet specifiek onder GNOME
vallen maar waar GNOME wel gebruik van maakt. Als het feedback-adres
daarvoor de gnome-nl-list is dan mist een groep vertalers dat, die er
potentieel wel belang bij heeft. Dat soort versplintering is wel het
laatste dat we nodig hebben in het FLOSS-vertalerswereldje.

Reinout van Schouwen
http://vanschouwen.info/