Re: [gnome-nl] design voor zakenkaartje kiezen.

Hoi Philip,

On Sun, 2005-04-24 at 12:04, Philip Van Hoof wrote:
> Waarom breiden we dat niet uit naar "Vertaling, promotie en
> ontwikkeling" :-)?
[..]
> Het is natuurlijk maar een idee. Maar ik heb wel de indruk dat er nu
> reeds enkele mensen "aangesloten" zijn op oa. deze mailinglist en (of)
> die actief meewerken aan GNOME-NL, die voldoende kennis van zaken hebben
> om software te ontwikkelen en (of) die advies kunnen geven.

Ja, en nee. Ik denk niet dat dit bij GNOME-NL hoort. We zijn een
collectie individuen met een gezamelijke interesse, en daar moet je niet
teveel druk op leggen; dat zal niet lang goed gaan.

Dat gezegd, heb ik er niks op tegen om bij GNOME-NL een database aan
GNOME-software-ontwikkelaars bij te houden, of anderzijds je relatie met
GNOME-NL als argument te gebruiken waarom men jou hun commerciele
GNOME-software moet laten schrijven. Als bedrijven ons vragen stellen
hierover op bv. congressen of presentaties, dan kunnen wij zo'n database
aanspreken. De uiteindelijke keuze zal dan bij het bedrijf liggen, wij
bieden slechts de contact info.

Denk hierbij overigens aan de GNOME foundation regels: je kan je GNOME
business card wel gebruiken om contacten aan te leggen, net zoals dat
met je GNOME email adres e.d. kan (herkenningspunt), maar deze (i.i.g.
je email adres, of je foundation membership als zulks) kunnen niet
gebruikt worden voor directe commerciele doeleinden.

Gr,
Ronald

--
Ronald S. Bultje <rbultje ronald bitfreak net>