Re: [gnome-nl] design voor zakenkaartje kiezen.

Op vr, 22-04-2005 te 23:42 +0200, schreef Erik Snoeijs:
> Vond het ook wel jammer dat die voetafdruk er niet meer op zat.
> Echter zo vertelde uws mij, is de voetafdruk veelte druk voor een
> zakenkaartje.

Ik ga er bij dit soort dingen vrij snel van uit dat anderen er meer
verstand van hebben dan ik. Echter, mij lijkt het dat je met een
zakenkaartje ook een bepaald imago wilt opwekken, wilt opvallen, etc.
Dan is zo'n voetje leuker, denk ik.

Maar ik weet niks van zakendoen :)

--
Vriendelijke groet,        | E-mail: michel klijmij net
                           | Web   : http://michel.klijmij.net/
                           | Jabber: michel jabber xs4all nl
Michel Klijmij             | GPGkey: 0x8A43CF30