Re: [gnome-nl] design voor zakenkaartje kiezen.

På Sat, Apr 09, 2005 at 11:47:41PM +0200, Erik Snoeijs skrev:
> Om toch wat meer vaart achter deze beslissing te zetten wou ik hierbij
> gewoon het design van uws aanbrengen als zijnde het definitieve design
> voor de zaken kaartjes.
>
> http://www.klikmans.nl/bc-mockup.png

Heren,

Dank voor alle positieve reacties op mijn ontwerp, maar ik wil benadrukken
dat dit slechts een eerste ontwerp van me was en niet bedoeld is als
definitieve versie.

Twee losse opmerkingen:

1. Ik ben zelf niet bepaald tevreden met het gebruikte font (Bitstream
   Vera, is voor on-screen gebruik bedoeld), maar ik weet niet hoe vrij onze
   keuze kan zijn ivm. met GNOME-policy. Kan iemand hier een licht op
   werpen?

2. Wat te doen met de achterkant van het kaartje?

  mvrgr, Wouter

--
:wq

i will hold you close :: if you're afraid of heights              -- incubus