Re: Zaludnosti prekladu dokumentace, 2. dil

Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Wed, 11 Mar 2009 17:24:41 +0100:

> Zdravim vas
>
> Jiz kdysi jsem tady v konferenci odkazoval na textovy soubor, do ktereho
> jsem sepsal odstavce dokumentace, ktere jsou de facto stejne pro kazdou
> prirucku GNOME [0]. V tomhle prekladu se vice-mene tyto retezce
> pouzivaji, pokud vim.

Odkazuji na mou dřívější zprávu, kde jsem navrhnul úpravy některých
standardních pasáží:

http://mail.gnome.org/archives/gnome-cs-list/2008-September/msg00004.html

Bude potřeba také pro další překladatele uvést tyto informace v návodech
na wiki, ale předtím ty formulace trochu ošetříme (bohužel asi ne
právnicky :-).