Cesky preklad Release notes 2.24

Zdravim konferenci
Jeste pred vydanim GNOME 2.24 nas ceka jeden nelehky ukol, na ktery
jsme, alespon tedy ja, zapomneli - poznamky k vydani alias release
notes.

Petr Kovar je bohuzel zaneprazdnen a ja na tom s casem take nejsem
nejlepe, proto je vitana kazda pomoc. Zatim jsem prelozil 65%, viz [0].

Na prekladu muzu zitra jeste pracovat, ale az vecer, takze mi klidne
posilejte behem dne aktualizovane preklady a vubec nebude skodit, kdyz
si to po me prectete, protoze se citim uz docela vygumovanej a nektery
konstrukce vet mohou byt prinejmensim odvazne, ne-li blaboly :).

P.S.: Omylem jsem si smazal nejnovejsi verzi prekladu, takze tahle je
importovana prevodem zpet z .mo (online nastroj je na [1], kdyby nekdo
potreboval), proto tam chybi retezce, co jsem oznacil za fuzzy.

[0]
http://kdyne.net/temp_drom/gnome-locales/2.24/infrastructure/release-notes.gnome-2.24.cs.po
[1] http://jarfil.net/convert/msgunfmt.php

--
Lucas "Drom" Lommer
GNOME-CZ

Mail: llommer svn gnome org
IRC: Drom @ irc.gnome.org
Jabber: drom jabber org

You can talk Czech, English, Slovak and a bit German to me :)