Preklad anjuta a gnome-build

Zdravim

Dokoncil jsem preklad balicku gnome-build [0], chybely jen tri retezce.
Odstranil jsem nektere personifikace, ale nevim, jestli vsechny.

Z balicku anjuta jsem prelozil co slo [1], hotovo je 81%. Odstranil jsem
nektere personifikace (Nemohu -> Nelze), ale asi to nebude vse. Preklad
je trochu volnejsi, neprekladal jsem "commit", "branch" a podobne, i
kdyz nekomu se to muze zdat az moc prelozeny :)

[0]
http://kdyne.net/temp_drom/gnome-locales/2.24/base/gnome-build.HEAD.cs.po
[1] http://kdyne.net/temp_drom/gnome-locales/2.24/base/anjuta.HEAD.cs.po
GNOME-CZ