accerciser a gdl - prosba o pomoc

Hola

Delal jsem na prekladu nastroje accerciser[0] a gdl[1], ale nejsem
vyvojar a je tam nekolik veci, ktere nevim, jak prelozit.

accerciser je prelozen na 77%, zbyva 44 retezcu. Nektere jsou fuzzy,
kdyz si nejsem jist, ze to tak prelozit lze nebo se mi to zcela nelibi,
nektere pak nejsou dosud prelozeny vubec.

gdl mam od zacatku, hotovo je 95% ale doposud se mi nepodarilo poradne
zjistit, co to gdl vlastne je, takze souvislosti mi chybi. Zbyva dodelat
4 stringy. Delal jsem vice-mene jen dodelavky, zmeny v puvodnim prekladu
maximalne kvuli lepsi formulaci, protoze vazne moc netusim, co to je.

U obeho bych ale potreboval, aby to nekdo po me zbezne zkontroloval,
jestli nejsem uplne mimo misu. accerciser mam nainstalovanej, ale moc
netusim, jak se s nim dela a nektery hlasky ani nevim, kde jsou. gdl
jsem si sice nainstaloval, ale k cemu je a jestli to je program, to
nevim, spustit to nejde a google mi to taji.

Myslim, ze s tim uz sam dal nehnu, koukam na to obden ale uz nevim, jak
dal, proto davam vedet ted, aby to pripadne nekdo zkusil dotahnout a
prosim, jestli s temi nastroji mate nekdo zkusenost, ujmete se toho.

[0] http://kdyne.net/temp_drom/gnome-locales/accerciser.HEAD.cs.po
[1] http://kdyne.net/temp_drom/gnome-locales/gdl.HEAD.cs.po

Art.Gnome.org team - http://art.gnome.org