Re: [guadec-local] Angående ansökan för övern attningslokaler [ska skickas till idrottsförvaltn ingen]

Make sure emails to this list are sent in English, as we have locals
who don't speak Swedish.

Thanks.

Så har skrivit på en ansökan för övernattningslokaler som jag planerar
att skicka in till idrottsförvaltningen
[overnattning ioff goteborg se] i slutet av veckan. Hoppas iallafall
att  Dr Skymand har möjlighet att kika på den [1] innan jag skickar in
den. Fanns ingen blankett, mall eller liknande utan blev i stort
ombedd att bifoga den information som jag tagit med i ansökan.  Om de
går vidare med ansökan så får vi nog räkna med att vill träffas för
ett möte (något jag iallafall är villig att delta på).

1 https://etherpad.gnome.org/p/GUADEC_2015_overnattning

--
-mvh Oliver Propst