Re: [guadec-local] 8 mei -> volunteer meet

On 28 April 2010 15:10, Koen Martens <gmc sonologic nl> wrote:
> Hoi Allemaal,
>
> 8 mei is er weer een volunteer meeting! Details hier:
>
> http://live.gnome.org/GUADEC/2010/Volunteers/MeetingMay8th
>
> Hope to see all our local volunteers there!
>
> Gr,
>
> Koen

Het spijt me, maar ik zal niet aanwezig zijn tijdens deze vergadering.
Ik zou een hele dag kwijt zijn aan reizen en ik weet niet of het wel
handig is om gezien mijn drukke schema en het feit dat ik de dag erna
al naar Brussel vertrek voor de Ubuntu Developer Summit de vergadering
bij te wonen. Daarvoor kan ik volgens mij te weinig bijdragen aan de
vergadering.

Als er dingen zijn die jullie van me moeten weten, laat het dan a.u.b.
horen, dan kan ik als het nodig is nog voor de vergadering antwoord
geven op enkele punten.

Sense Hofstede
[ˈsɛn.sə ˈɦɔf.steː.də]