Re: [guadec-local] Guadec-bijeenkomst 3 april

Allen,

On Fri, Mar 26, 2010 at 01:47:35PM +0100, Reinout van Schouwen wrote:
> Het blijkt dat nog niet iedereen op de hoogte was dat op 3 april een
> vergadering met het Nederlandse Guadec-organisatieteam gepland staat.

Dat is ook nog niet groots aangekondigd, omdat er nog maar weinig feedback
op de datum/lokatie was.

Ik heb een ruimte in Utrecht weten te regelen, niet heel ver van het
station:

http://www.randomdata.nl/wiki/index.php/Space

We beginnen om 13.00 uur.

Voor de mensen die uit Den Haag komen, ik kan een lift aanbieden.

Vriendelijke groeten,

Koen