Re: [guadec-local] internatinoaal persbericht Guadec

Hoi Sanne,

Op woensdag 24-02-2010 om 10:03 uur [tijdzone +0100], schreef Sanne te
Meerman:
> We proberen wat buzz te genereren door een internationale reactie te
> geven op overheidsplannen omtrent open source. Ik ben daarom begonnen
> met het vertalen van een aantal belangrijke passages uit de plannen van
> de overheid. Ik hoop dat andere mensen van Gnome NL ook een duit in het
> zakje willen doen. heb het zoveel mogelijk in de pdf gedaan, mbv
> openoffice en een plugin van Sun voor het aanpassen van .pdf's. Heb het
> origineel er ook bij gedaanm, ik werk nu aan een persbericht.

Goed, ik heb weer wat meer tijd te besteden omdat de
gemeenteraadsverkiezingen achter de rug zijn (op 5 stemmen na kom ik
niet in de deelraad..). Wat is de stand van zaken nu?

Reinout van Schouwen