Re: [guadec-local] Guadec in Computable

Op woensdag 30-06-2010 om 16:06 uur [tijdzone +0200], schreef Sense
Hofstede:

> Komt er ook een informatiestand bij de ingang, mochten er
> mensen(Nederlands, Belgen, Duiters) langskomen die geïnteresseerd
> zijn, maar niet zoveel weten van de GNOME-gemeenschap?

We hebben het volgens mij nog niet gehad over ruimte voor
community-informatiestands maar het lijkt me goed als daar gelegenheid
voor is. We hebben nog niemand die dat coördineert, laten we het daar
morgen even over hebben.

> Ik kan wel wat marketing binnen Ubuntu NL (op het forum) doen. :)

Hoe meer marketing, hoe beter!