Re: [guadec-local] sponsor pampering

Hoi Mart,

On Tue, Jun 01, 2010 at 04:05:05PM +0200, Mart van de Wege wrote:

> OK, ik wil wel even kijken of ik dit kan oppakken.

Ok, geweldig!

> Waar hadden we het sponsordocument ook al weer verstopt?

Hij stond op de homepage, maar zo te zien is deze verdwenen. Hier de directe
link:

http://guadec.org/GUADEC 2010-final.pdf

Op pagina 4 staan de sponsor levels plus wat de sponsor krijgt bij elk level.
Ik zal je ook uitnodigen voor de sponsor spreadsheet, is er een specifiek email
adres dat je voor google docs wilt gebruiken?

> OK, zijn dat financiele, cq materiele beloften?

Het gaat om de zaken die we hebben beloofd: logo hier, logo daar, brochure dit,
brochure dat. Het is aan de sponsors om die zaken aan te leveren, vervolgens
aan ons om ze te produceren.

Het verzamelen van de aangeleverde materialen is nu het belangrijkste. Deadline
om alles binnen te hebben is 23 juni. Daarna moeten we opdrachten gaan versturen
om alles geproduceerd te krijgen, maar tegen die tijd moeten we even opnieuw
overleggen en kijken wie dat hoe en wanneer aan gaat pakken.

Wil wel veel eerder al logo's hebben voor op de website. Liefst gisteren :) Het
webteam kan ze online zetten (guadec-web-list gnome org). Platinum en goud gaan
op de homepage. Alle logo's (dus ook platinum en goud) gaan op de sponsor pagina.

> Enige kanttekening die ik heb is dat ik tijdens kantooruren eigenlijk
> alleen tijd heb om af en toe wat te mailen. Dus als er achter aan gebeld
> moet gaan worden zal ik hulp nodig hebben.

Lijkt me dat je veel buiten kantoortijden kunt doen. Sowieso zal de communicatie
met sponsors eigenlijk vooral per email gaan. Wanneer je hulp nodig hebt om het
e.e.a. te realiseren, laat dat dan gewoon weten op guadec-list en/of guadec-local,
dan kijken we wie er waar bij kan helpen. Ook als het je teveel wordt, of je er
toch niet zo goed bij voelt, laat dit dan snel weten!

Het gaat er om dat we nu even een 'burst' hebben van activiteit op dit onderwerp,
zodat we alle materialen hebben wanneer we ze nodig hebben, en niet dan nog moeten
gaan stressen omdat we niets hebben.

Gr,

Koen