Re: [guadec-local] papiersnijder

Koen Martens <gmc sonologic nl> writes:

> Weet iemand welke doos, en waar die doos is gebleven? Ik zie nu ook
> dat we de handscanner missen.

De handscanner is zeker weten met alle andere spullen (dus ook de
papiersnijder) naar revspace gegaan.

Ik was er niet bij toen het daar werd opgeborgen dus daar moet je iemand
anders voor hebben.

Groet,

Mart

--
"We will need a longer wall when the revolution comes."
    --- AJS, quoting an uncertain source.