Re: [guadec-local] Material GUADEC

Moltes gràcies Alex per respondre al respecte.
Dimecres a les 12, per exemple, podria venir a recollir-ho.
Tot seguit faria inventari del contingut per a anotar-ho al web i animo
a tothom de la llista que ho tingui present per tot el que s'escaigui i
es decideixi.
Emplaço a tots els companys de Caliu interessats en el sistema GNOME que
 no dubtin en subscriure's a la llista gnome-cat-list.

Ben cordialment,

En/na Alex Muntada ha escrit:

- --
* Toni Hermoso Pulido