Re: [guadec-local] Sobre els community partners

On Tue, 2006-05-23 at 08:45 +0200, Ramon Navarro Bosch wrote:

> Només que no som cap Màster !! :) som una Càtedra de Programari
> Lliure :) que son coses molt diferents ! :)

Veure l'hora d'enviament del correu (tenint en compte que generalment
començo a les 6am)  :)  A més, porto una mica de lio al cap perquè avui
tinc sessió al _postgrau_ de PL de la UPC, un altre element...

Però anem al gra. Ramon, us interessa ser community partners? En cas
afirmatiu em cal un logo d'alta qualitat i un paràgraf descriptiu en
anglès.

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://guadec.org