[guadec-local] Sobre els community partners

Deia en Jordi Mas per una altra banda:

> Ens agradaria per últim saber quins són els requisits per ser organitzadors o
> col·laboradors, hem vist que GNOME Hispano ho són, ja que des de Softcatalà
> portem de 1999 treballant en la traducció al català i estem també treballant
> en http://www.gnome.cat que esdevindrà GNOME-CA.

GNOME Hispano són co-organitzadors perquè estan aportant cobertura legal
i compte corrent per a fer moviments de pasta i emetre factures, més una
persona dedicada a controlar tot aquest tema de l'accounting i taxes.
Els patrocinadors europeus estan essent facturats per GNOME Hispano i
qui pagui el seu registre a la GUADEC per via transferència també els hi
està pagant a ells. Total, que la vinculació amb l'organització és
total.

Ja fa dies que volia proposar a Softcatalà que fos "community partner",
figura que encara hem de pujar a la web (aquesta cua de tasques que no
s'acaba). El primer i de moment únic community partner és guifi.net, que
coordinarà tot el tema de la cobertura (ho heu endevinat) wifi.
Softcatalà podria ser un altre, per múltiples col·laboracions
individuals (Jordi Mas, Josep Puigdemont, Toni Hermoso, Jesús
Corrius...) que podem posar sota la umbrel·la de Softcatalà.

També li vaig proposar al Màster de Programari Lliure de la UPC per la
feina que està fent en Ramon Navarro, i aquí es podrien apuntar també
els de Tarragona i qui vulgui fer un cop de mà col·lectiu de forma
organitzada.

Doncs això: a qui li interessa?

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://guadec.org