Re: [guadec-local] bon dia a l'ílladelpingüí

doncs el primer serà decidir quin dels dos dies que es farà una trobada a
vilanova et va bé (20 o 27 d'aquest mes) i anar-hi!

la núria ha dit que reservaria espai a la UPC per les 11 del matí, o sigui
que si pots anar a com a mínim una ja et posaran al dia de tot el que fa
falta

en/na topi va dir: