De: guadec-local-bounces gnome org [mailto:guadec-local-bounces gnome org] En nombre de Sergi Nuez
Enviado el: jueves, 18 de mayo de 2006 8:57
Para: guadec-local gnome org
Asunto: RE: [guadec-local] Fecha de encuentro en Vilnova de losvolontarioslocales

El dc 17 de 05 del 2006 a les 23:16 +0200, en/na Jonathan Hernández Velasco va escriure:
> Sí, millor fer 2 que cap. Jo vindré a la del 27 per això. I de
> GPLTarragona, he preguntat i:
>
> Juan Domingo M.: dia 27
> Lluis Pàmies: dia 27
> Tomàs R.: ? (tomàs si veus això digues alguna cosa, te faig CC) Sergi
> Nuez: ? (ídem, di algo).

Hola,
a mi també em va bé el dia 27, ja que el 20 tinc una altra reunió.

Salut,
--
Sergi Nuez

Aquest correu electrònic, així com qualsevol fitxer annex, pot contenir informació classificada o confidencial. Si no és vostè el destinatari indicat, li recordem que en virtut de la legislació vigent està prohibida la utilització, divulgació i/o còpia sense autorització del remitent. Si vostè ha rebut aquest correu electrònic per error, si us plau notifiqui-ho immediatament al remitent reenviant-lo o a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú a l'adreça de contacte de la web www.vilanova.org