RE: [guadec-local] Fecha de encuentro en Vilnova de losvolontarios locales

El mié, 17-05-2006 a las 18:54 +0200, Carlos Fenollosa escribió:
> Potser podem fer dues quedades, el 20 i el 27. Que cadascú vingui a la
> que pugui, i els que estiguem a les dues expliquem el dia 27 el que vam
> pensar el dia 20
>
> què us sembla?

Sí, millor fer 2 que cap. Jo vindré a la del 27 per això. I de
GPLTarragona, he preguntat i:

Juan Domingo M.: dia 27
Lluis Pàmies: dia 27
Tomàs R.: ? (tomàs si veus això digues alguna cosa, te faig CC)
Sergi Nuez: ? (ídem, di algo).

--
Jonathan Hernández Velasco aka jBilbo
http://jhernandez.gpltarragona.org