Re: [guadec-local] WiFi status

a veure, jo fent números de què val el material, si llavors i si contés
hores, no seria pas gaire diferent del pressupost que va plantejar la UPC,
la diferència rau en que jo com a voluntari no vull cobrar per hores, m'he
presentat com a voluntari

que també entenc que si algú que no s'hagi presentat com a voluntari per a
la guadec li diuen que ha d'estar a la guadec mirant que el wi-fi tiri
doncs evidentment que trobo lògic que vulgui cobrar pq no es una cosa que
faria pel seu propi desig de voler ajudar

ara concretant una mica més ...

acabo de demanar el material a la botigua, ja els he dit que quan puguin
m'enviin el pressupost per poder-lo reenviar a la llista i que qui pagi ho
pugui fer

llavors gràcies a que en ramon navarro des de guifibages ens cedeixen
pràcticament tot el material a 5GHz (que és el que val més pasta perquè
ens entengem) la factura que us passaré de la botigua no serà tant gran,
però el renting del que s'havia parlat serà el mateix, només que ens
l'haurem de dividir entre en ramon i jo

en/na Ramon Navarro Bosch va dir: