[guadec-local] assistència a la pròxima trobada i responsables del wi -fi

bones,

s'ha parlat de que hi haurà una nova reunió el dia 8 d'abril per parlar
sobre la organització i tot plegat

m'afecta en la "meva" tasca del wi-fi ?

es que els dilluns la veritat que em van com el cul, faig 7 hores de
classe desperdigades durant tot el dia (i per postres a la universitat de
girona que no cau aprop de vilanova precisament)

per altre banda, en ramon navarro s'ha ofert també per ajudar (no se si
reemplaçar i tot ja que el seu nivell i el meu no son ni comparables) i
m'ha dit que ja el coneixes (això per en quim gil almenys)

així que aquí queden els meus dos dubtes a veure com els voleu resoldre

gil forcada