[guadec-local] Guia de programari lliure en català

Mentre es va muntant la llista de gnome.cat...

M'han encarregat un llibre en català per a introduir nous usuaris en el
programari lliure. Tinc 140 pàgines per a tractar les eines lliures més
populars, instal·lables en diversos sistemes operatius - incloent MS
Windows. El llibre passa per sobre el tema de la instal·lació de
GNU/Linux i tota la configuració de l'escriptori, centrant-se en les
aplicacions. Serà distribuït aquest any a una ciutat catalana juntament
amb un LiveCD basat en Ubuntu Dapper (i per tant en GNOME):

Podeu seguir els progressos a
http://guias-ubuntu.ourproject.org/index.php?title=Programari_Lliure .
Estic buscant catalanoparlants per a repassar els textos (si estan
familiaritzats amb la guia d'estil de Softcatalà millor que millor) -
http://guias-ubuntu.ourproject.org/index.php?title=Categor%C3%
ADa:Desenvolupament:Revisi%C3%B3 . Com que és un wiki es poden editar
els textos directament. Totes les col·laboracions productives seran
esmentades al llibre i m'ofereixo a contrarrestar el favor en la mesura
de les meves possibilitats.

El llibre s'ha d'entregar abans de finals de mes, per la qual cosa sigui
el que sigui serà ràpid.  :)

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://guadec.org