Re: [guadec-local] Gnome-ca: llista i canal IRC

On Tue, 2006-07-04 at 12:59 +0200, Quim Gil wrote:
> Estaria bé que algú de vosaltres s'apuntés a
> http://mail.gnome.org/mailman/listinfo/marketing-list i fes la petició
> des d'allà, que és on toca.
>
> Podeu demanar simplement la creació de la llista. Per defecte el nom més
> lleig podria ser gnome-ct-list, no?  Ara bé, podeu proposar noms més
> macos (com Gnome-Turk). O podeu proposar-vos com a grup de testeig per
> al procés de creació d'un nou grup local, cosa que no està gens
> documentada i que és considerat com a important a la Fundació.

creo que mejor que le llameis gnome-catalan, para que quede claro, o, en
su defecto, usar el código del idioma, 'ca'.

Aprovecho para pediros que os apuntéis también a GNOME Hispano
(www.es.gnome.org). Aunque no podréis practicar mucho el catalán por
ahí, es el punto de reunión de todos los desarrolladores (y de algunos
pocos usuarios) de España e Iberoamérica, y cuantos más seamos, más
cosas podremos hacer en la promoción de GNOME.

bona tarda
--
Rodrigo Moya <rodrigo gnome-db org>