Re: [guadec-local] Gnome-ca: llista i canal IRC

Sí, els canadencs tenen:
però sembla una llista ara un xic morta.
l'alternativa podria ser utilitzar com a nom, per exemple:
gnome-cat o gnome-catalan

En/na gil forcada ha escrit:
com em vas comentar l'altre dia, no se si es confondrà el ca amb canadà

però que alguna cosa s'ha de fer, SEGUR!

en/na Toni Hermoso Pulido va dir:
Hola,

quan encara anem embriacs de GUADEC, podria ser un bon moment per a
aprofitar-ho i donar impuls a la naixent comunitat de GNOME en l'àmbit
català definint una llista de correu estable i un canal IRC a gimp.org.

Jo proposaria quelcom de l'estil de gnome-ca gnome org per a la llista i
gnome-ca per al canal IRC.
També podria afegir-se la comunitat gnome.cat ací:
http://gnome.org/contact/

Algú coneix els contactes adequats per a demanar-ho? Què en penseu?

Salut!

--
* Toni Hermoso Pulido