Re: [guadec-local] Comiat a la francesa

Aquí envio el zip amb els documents de la GUADEc. Ja et vaig enviar el
howto-infodesk, pero suposo que l'haurem d'ampliar.

Potser queden més documents al PC d'en Ludovic, però em sembla que ho
vaig copiar tot al pendrive. Els documents "físics" (papers) de
l'infodesk estaven en sobres de la UPC, em penso que ja els vas
agafar.