[guadec-local] Comiat a la francesa

Volia demanar disculpes sobretot a la Núria pel meu comiat a la francesa
dissabte al matí. Amb el mòbil descarregat (al final vaig trobar el
carregador, a un racó insospitat del bungalow), les neurones amb un
estat similar i un avió a les dues en un 1r de Juliol previsiblement
caòtic a l'aeroport, no vaig saber trobar un major marge de maniobra que
cardar el camp un cop que tot plegat estava més o menys encarrilat.

Gràcies a en Gil, la Sílvia i els Carles, qui dedueixo que també van
haver de pencar la resta del dissabte...

Aquesta setmana encara esteré de tancament de GUADEC. Avui mateix haig
de passar tiquets a format digital i passar-los al contable perquè tot
això arribi a temps per als impostos del segon trimestre. Haig de tancar
el pressupost global de la GUADEC per a confirmar que no hem tingut
pèrdues. Haig d'aplegar tota la documentació generada (Carlos &
Infodesquers, passeu tot els documents que hàgiu generat durant la
setmana) i haig de donar forma al GUADEC HowTo que deixarem com a
llegat.

Per cert, amb les presses sembla mentida però no em vaig emportar ni
bossa GNOME ni programa imprès GUADEC per a mi, com a record i llegat
d'aquesta conferència. Si algú s'anima a enviar-me'ls per correu li ho
agrairé...

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://guadec.org