Re: [GnomeMeeting-list] Re: gnomemeeting and 0.85 version

Hejsa allesammen

Jeg synes I alle er helt forkerte på den! Hverken engelsk eller fransk
er særligt smukke sprog, og jeg nægter derfor at tale eller skrive på
disse sprog.

Derfor vil jeg opfordre verdens befolkning til at udelukkende tale
dansk, og hvis ikke... ja, så må I sgu sejle i jeres egen sø!

O.k. islandsk, norsk og tildels svensk kan vel accepteres :)

Farvel!

--
Kenneth Rohde Christiansen <kenneth gnu org>

(Btw, please consider all this as a big joke)