Re: [GNOME-TR] Merhaba

Merhaba,

Aramıza hoş geldiniz! :)

Şurayı okuyarak işe başlayabilirsiniz: https://www.gnome.org.tr/ceviri/

Kısaca; güncel geliştirme sürümündeki dosyalardan[0] çeviri eksiği olan bir tanesini[1] alıp tercihen yardımcı bir uygulama[2] kullanarak güncelleyip geri yükleyebilirsiniz.

Kolaylıklar,
Muhammet

[0] https://l10n.gnome.org/languages/tr/gnome-3-36/ui/
[1] https://l10n.gnome.org/vertimus/gedit/master/po/tr/